هجوم بي لياقتي

اسير مانده ايم در بهانه هاي پاپتي

و ميله هاي آهنين و عشق هاي ساعتي

حوالي نگاهمان دوباره صف کشيده است

صداي تيک تاک غم , شماره هاي صنعتي !

امان از اشتباه هاي نا تماممان , همان

تفاخر هميشگي به هيچ هاي قيمتي !

ميان قرن حادثه کجاست اتفاق عشق

نمانده در تسلط همان هبوط لعنتي ؟!

کسي نيامد از تبار انتظارمان ببين

که مانده ايم سخت در هجوم بي لياقتي !



نظرات شما عزیزان:

شهاب الدین قاسمی
ساعت21:22---19 خرداد 1391
من عشق تو را نزیستم می بخشی
عمری است که شیعه نیستم می بخشی
من روز تولدت ابا صالح جان
لبخند زدم گریستم می بخشی


خلیج فارس
ساعت16:15---19 خرداد 1391
وب زیبایی داریدبهره مندشدم منتظرقدوم سبزتان هستیم

سید مهدی رضوی
ساعت17:11---17 خرداد 1391
سلام همسنگر عزیز زیاد به این جور آدمای که میان چرت میگن توجه نکن من هم چند باری از این پیامها داشتم ولی با جواب ندادن فهمیده که عددی نبوده و حرفش رو حساب نکردم شاکیتر شده و بیشتر حرس خورده با حرس خوردن زیاد عمرش زودتر تموم میشه/ انشاالله

طاها صحرایی
ساعت12:07---17 خرداد 1391
آقا جان یابن الحسن، این روزها در این حیرتکده وانفسا (دنیا) حفظ ایمان و اعتقادات و ارزش ها خیلی مشکل شده ، طوری که خیلی وقت ها می بینم که در مقابل خیلی چیز ها کم آوردم و.....


آقا جان ، خیلی دلم می خواست که چشمان نا لایقم به جمال تو منور بشه اما می دانم که نمی شود مگر اینکه شما منو ببخشی...


سلام من هیچی نمیتونم بگم ولی فقط از خدا می خوام جوابشونو بده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   جمعه 12 خرداد 1391برچسب:,;ساعت  16:53;  توسط  رها;